Bestellen & levering

Verzending van uw bestelling

Zodra wij uw betaling ontvangen hebben verzenden wij de bestelling altijd direct. In 99% van de gevallen leveren de vervoerders uw bestelling binnen 2 tot 3 dagen na betaling bij u af. Houdt u er rekening mee dat in een enkel geval uw bestelling een dag vertraging kan oplopen.

Bestellingen die door de brievenbus passen, worden van maandag tot en met zaterdag bezorgd door PostNL (www.postnl.nl). Pakketten waar de bezorger voor moet aanbellen, worden bezorgd door PostNL pakketten van maandag tot en met zaterdag. Bestellingen van onze kloostertafels waarvoor een bezorgdatum is overeengekomen, worden bezorgd door onze bezorgdienst van maandag tot en met zaterdag.

U kunt uw bestelling ook afhalen op een afgesproken tijdstip. Neemt u hiervoor gerust contact met ons op. Mocht de bestelling naar het buitenland verstuurd moeten worden, neemt u dan contact met ons op.

Aflevering van uw bestelling vindt doorgaans overdag plaats. Als u niet thuis bent zal het pakket de volgende dag weer worden aangeboden. De vervoerder kan ook contact met u opnemen om een moment van bezorging af te spreken. Mocht u bij de derde afleverpoging niet thuis zijn dan wordt het pakket bij een van uw buren aangeboden. U ontvangt dan bericht dat het pakket op een ander adres is afgeleverd.

Voor bestellingen van blikken borden die in Nederland geleverd worden, bedragen de verzendkosten € 4,95. Voor bestellingen van tafels en stoelen die in Nederland geleverd worden, bedragen de verzendkosten € 75,00 franco in heel Nederland. Voor verzendingen naar België en Duitsland nemen wij contact met u op.

 

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

Uw bestelling zal twee keer aan de deur worden aangeboden door PostNL. Mocht u beide keren niet thuis zijn dan krijgt u bericht van PostNL dat het pakket voor u klaarligt op het voor u dichtstbijzijnde afhaalpunt. Voor de bezorging van de tafels wordt voortijdig contact met u opgenomen.

 

Alternatief afleveradres

Wij verzenden uw pakket binnen Nederland naar het adres van uw keuze. U kunt dat tijdens het bestelproces aangeven door bij stap 3 het gewenste afleveradres in te voeren.

 

Levertijd

Alle artikelen in onze webwinkel hebben een indicatieve levertijd van 2 tot 3 dagen na ontvangst van de betaling. De meeste artikelen hebben wij ruim op voorraad. Artikelen die direct leverbaar zijn uit onze voorraad, heeft u in Nederland binnen 2 tot 3 dagen in huis. Voor de artikelen die niet direct op voorraad zijn, gelden andere levertijden. Deze levertijden zullen onderling overeengekomen worden.

De kloostertafels worden afgeleverd op de onderling overeengekomen bezorgdatum.

In uw account kunt u zien of uw bestelling verzonden is of nog wordt verwerkt.

Als uw bestelling in uw account de status ‘verzonden’ heeft maar u deze nog niet heeft ontvangen, kunt u het beste nog een paar werkdagen wachten. In uitzonderlijke gevallen doet PostNL in plaats van 24 uur enkele dagen over de bezorging van een bestelling. Als u uw bestelling 3 werkdagen nadat hij is verzonden nog niet heeft ontvangen, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Om u zo snel mogelijk van dienst te zijn, verzoeken wij u vriendelijk uw bestelnummer te vermelden in uw e-mail of bij de hand te houden als u ons belt.

De contactgegevens vindt u in uw bestelbevestiging en in de bestelstatus van uw account op onze website.

Het kan voorkomen dat een bestelling niet bij u aankomt ondanks dat de status op ‘verzonden’ staat. Uw bestelling is dan mogelijk verloren gegaan tijdens de verzending. Mocht u 3 werkdagen na het verstrijken van de levertijd uw artikel nog niet ontvangen hebben, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.